master of disaster but still king of the world

Hey , tjena , tja , shuuee , hej ...... jag hatar att komma på hur man ska inleda ett inlägg , my gaad villka stora problem jag har...

Aya skitsamma , Heeej allihopa , läget med er?
Jag har iaf nyss vaknat. Igår var jag och hängde med min lovely kompis Lina , som också är min bloggkompanjon och partner in crime... jaja ni fattar grejen.
Idag är det Fredag och min bal klänning kom idag ! Är lite tveksam påren för den är förjävla genomskinlig ! aya whatever , får fundera lite.
Ikväll är det fekkkeeenani . fyfan va töntigt skrivet av mig. förlåt. Nej men ikväll ska vi fira Fannys sweet 16 , kommer bli förjävla kul ! Hon kommer hit snart och då ska vi åka in till stan och kolla på lite stuff och sen fixa lite saker. Ehm aah ska plocka upp lite saker på mitt rum , sen klä på mig. Cya


Frida





Jag och Fanny förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0