Lördagsöndagmåndag

hej !
lördags så spelade jag match mot ett stöddigt ösmo, förlust...
så jag drog hem och duschade och väntade på jesper. sedan åt vi grillade hamburgare gjorda av El nicklaso.
mina bröders planer var att ha hemma fest så jag och jesper drog till Elin och såg Forest gump.
senare drog vi hem och hade efter fest. vi kom i säng runt 2-3.
dagen efter vaknade jag och så va det söndag och jesper hade feber och var jätte förkyld. stackarZ !
Trots det så drog vi till stan och jag köpte 5 par trosor, linne och ett par lös ögonfransar. Då träffade vi också Sofia och Jossan, nice. på kvällen plöggade vi bah.
idag har jag gått i skulan och gjort...... ingenting förutom att kommit 5 på race med våra bilar och gjort religionsprov.
sen klockan 3 tog jag spruta. AJ! blev lite yr ^^
Nu snart ska jag dra till träningen! underbart! =)


-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0