hot like mexico

Hejz. Hur är läget ?
Idag är det Frdag, jag vaknade idag med så ont i halsen hade planer på att banga skolan men vafan det är Fredag så jag drog mig dit. Lämnade inn alla arbeten och gjorde ett So prov, soft. Efter skolan så åkte jag och börje till stan, hon haffade massa sommriga thirst (stavning (???)) och jag haffade ett par skor som jag troligtvis kommer använda på balen så det blir nog bra. Sandra drog vidare till Skärholmen och jag drog hem, träffade Pierce och nu sitter jag hemma, har ätit middag och ska skriva labbrapport och mejla iväg och sen ska jag dra hit Sandra så får vi se vad vi hittar på ! Aya, vi hörs ! <3

-Frida



Men tjaaa vad söt man var år 2007, taha. snebena ? ah fast näeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0