helgEN

a-tjo(ingen nysning) mannen!
glömt att blogga i helgen *heEHEH* förlåååt..
kan dra en snabbis om vad vi har gjort.

fredag: jag, frida, jesper, marto, sofia, mickis, micke, marcus, percy och jim skulle grilla men vi grillade aldrig utan bah satt på ett dagis och tjillade och hade det aaaaawesome med filtar chips och dricka! frida langade bilderna

lördag: spelade match mot gnaget och vann med 2-1, när jag kommer hem så har vi lite gäster som tex f&f m&m och kusiner osv för att jimmy fyllde 20 i torsdags. Sen jag duschade och gjorde i ordning mig sen kom jimmys vänner så då stack päronen och jesper och jag partade lite med dom ;) as trevligt! Senare drog vi hem te elin hansson med marcus. Där somnade jag och jesper fortsatte parta vidare..... hahah jag slutade som natt övervakare och resten får ni fråga om när ni ser mig ;)

söndag: jesper väcker mig och jag e trött som fan.. vi fixade oss och drog och kollade på lag 1 matchen mot vendelsö. 2-2 med bra spel till och från. vi sälsade hem med martååå och där pratade vi sen skjutsade vi hem henne te sig och vi hälsade på sigge(hennes höönd)! sen stack vi hem och åt och senare sov jag.

Nu ska jag försöka laga middag te mig och jesper senare ska vi ut och jogga och dagen slutar med plugg!

hedåååå
-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0