Det är fredag !

Hey kära bloggläsare.....oj fyfan villken töntig inledning... jaja
Det är Fredag och Jag och Sandra har nog inte gjort nått vettigt på hela skoldagen , fett värt. :).
Eller okej vi måste erkänna en sak... Vi har ett beronde som har påverkat oss ganska mycket. Det är tunga saker vi har börjat hålla på med. Vi har hoppat över lektioner för detta .... och vårt beronde kallas för PIIINGINGS !
Japp det är sant , jag och Sandra har börjat spela pingis varje rast , hoppat över 2 lektioner idag för att kunna spela , det är fan inte okej ! Jajajjajaja.


Jag och min kära vän Sandra sitter på min gräsmatta och är barnvakt , eller okej vi sitter vid datan och kollar på när dom hoppar studsmatta , om det nu får kallas barnvakt ? Jaja ikväll ska vi måla små skruttarnas naglar , kolla på Talang och äta Godis och chips , det är deras önskemål för kvällen så så får det bli !



- Frida









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0