so sick.....

hello *atjchooo!*
jag e hemma *snorar* äckligt .. jobbigt .. tråkigt ..
jag har dragit på mig en jobbig förkylning + feber borta  i funesdalen .. not nice..
igår änär jag anlände hem efter en 7 timmars bild resa så kom jesper (min hjälte) och tog hand om mig och underhöll mig! Senare efter ett glas te/nyponsoppa glass och popcorn så gick vi och la oss. Vaknade sisådär 10 gånger inatt av hostan så jag satt upp och sov .. jesper vaknade av de och klappade stöttande på ryggen:) i morse när jag vaknade kände jag "jag kan inte gå till skolan när jag mår såhär .." så jag fixade frulle te mig och jesper och sedan skjutsade jag iväg stackars jesper till plugget .. :)
Idag ska jag bli frisk och plugga hemma..
herrrååååh!
-Lina

Kommentarer
Postat av: marthoe

hoppas verkligen att du är frisk till italien!<3

2010-03-29 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0