smile bitch :D

ey miss fattifatti :)
leget råååh?
nationella prov imorogn.. yeppyepp!
min och sandra.b's grupp som är först ut och ska snacka some english ..känns det okej? nej!
jag åt precisans klart middagen som lagades utav *trommor* mig *smash* inte så gott..
idag ska jag försöka lista ut hur jag ska få in låtarna jag kirrade igår in på ipoden eftersom mina fucking knäppa bröder använder samma itunes som mig ...... goshh vilka idjuts.. får antagligen ta användning av jespers data. btw jesper, han e påväg te mig och det e tydligen asskönt väder så vi ska väl leka ute eller något :D JAG ÄLSKAR ATT DET SNART äR SOMMAR!!!! AAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAH IIIH!!! !:D:D:D:DD:
Jag åker te italien på lördag och på torsdag ska jag och jesper fira 1 år och 5 dagar på restaurang och gulla oss! :D känner mig som en triss reklam "plötsligt händer det" asso allt nice e på gång :D

Btw så fyller ju ida pida forsberg år också! mycket otroligt kul för henne! :)


hejdå! kände att jag spred lite glääädje ? inte sant ? :D
herrå på errå!


bara för att kan jag ju nämna marto (våran trogna kommenterare) i det här inlägget så blir nog hon super glad ;) puss på dig knasboll

Kommentarer
Postat av: Anonym

wohhooo! puss <3

2010-03-31 @ 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0