säger som frida, är du på bra humör? läs inte detta isf

hej alla alfapetspelare! Jag har pms och är skit förbannad! dagen har gått bajs dåligt. började bra tills jag kom hem från farsta. i farsta klippte jag och fick en smink kurs av make up store. När jag kommer hem och ser hur fult den där jävla kärringen har sminkat mig blev jag ledsen och såg att jag var ful.. det hållde sig kvar tills matchen jag spelade nyss. Jag gjorde absolut inget bra . Det roliga under matchen: dommarna delade ut 3 gula kort. en brud kallade mig hora när jag stämplade henne. små skitar på sidan av planen härmade mig och jag tjafsa emot dom. och sen allt fult och roligt spel andra laget hade! Vi spelade lika iaf. Tack ida för målet. du typ "räddade" mig från att bli ännu surare! 
Idag ska jag hyra film och äta mycket godis chips och dricka fanta!
pappa bjuder på donken snart..
-Lina

Kommentarer
Postat av: ida

ingen fara :) <3

2010-03-13 @ 21:36:30
URL: http://liptip.blogg.se/
Postat av: martina

hahah fyfan vad kul den här matchen hade jag vela spela XD

2010-03-14 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0