lina

stjääänare! väntar på foodie. Blir farzans specialare(spagetti och faligkorv)
Sitter och är lite no lifig och läser läskiga historier på google? ehm .. jaa .. hehe..
Ikväll ska jag göra lite analyser inom svenska och tagga till engelska nationella .. cp tråkigt.
Vet ni vad!=??!?!?!?!? på torsdag taggar jag till (tom) och åker skidor! ingen aning var de nu e men skit samma. Jag e ganska mycket negativ till de .. för jag och jesper firar 1 år på lördag :'''''''''''( fuckfuck
sen veckan efter de såå åker jag och mitt favorit lag till Italia!!!! WOOOOHOOOO!
nu ropar maten på mig .... HEJ!



Snälla någon.. så fort jag ber någon att fixa bloggen så säger dom ja sen är dom inte inne på datan! -GAH hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0