kärlek vid sista ögonkastet

Hej mina kära vänner. Hoppas ni har haft en bra start på lovet , det har jag. Jag och Ellen är fortfarande kvar i Kalmar hos Vendela , vill verkligen inte åka hem. Imorgon går iaf planet till stockholm klockan 18:50 och då är vi framme på arlanda klockan halv sju.

Idag har vi iaf vart i stan. Jag har ghort av mig med 1000 kronor på ca 2 dagar och idag hade jag bara typ 30  kronor  kvar och då var det rea på Gina tricot så jag fick med mig en klänning för 29 kronor , sweet. Nu håller vi  på att slinga Vendelas hår , vi får se hur det blir :) Vet inte rikitgt planerna för ikväll , men vi hörs ! Puss


- Frida





Den här låten har spelats ett antal gånger den här helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0