do you want to go back to my room for a little boom boom

god morrgon blogggggen !
är trött som ett aaaaaaaaas , vacknade waaaay för tidigt.
Jaja kan vell berätta om igår
Jag och min kära väninna Ellen åkte in till Östermalms torg för att möta Philip och Alex , vi gled runt lite för att fördriva tiden , så vi drog till Cafe 60 och chilla biffen där. Dom två grapparna kan vara väldigt underhållande ibland. Vi drog senare till deras kompis som bodde på drottningatan sen för att hämta lite stuff och sådär. Sen tillslut hammnade vi på en fäzzzt på Odenplan. Och min jacka kom med hem den här gången :D yeeeey
Kvällen sluttade iallafall med dånken hemma hos Ellen. :)
yepp , så såg min fredag kväll ut, massa kul och lite knas ,såre ska va.

Vi ska göra ansträngingen att dra in till stan senare iaf. Aja herrråååh



Frida Lindqvist ....nödvändigt att skriva efternamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0