you turn me inside out

Tja !
Idag så startade jag dagen på gymmet, åkte sedan hem och duschade, åt och lite sådär.
Sen drog jag hem till Lina, vi åkte vidare till gullmarsplan och mötte upp fotbollslaget. Så början av kvällen spenderades på Flaten med Enskede 94, sweet. Vi grillade och hade chillmode, mycket trevligt !
Sen kom Mamma och hämtade mig och Lina och släppte av oss vid Långsjön där det var fekke ala Thörnvall. Där var det massa med folk, träffade min kära vän Ellen som jag inte sett på ett tag så det är ju inte fel ! Sen kom Andreas, En kompis till Linas bror och hämtade oss. Var hemma kanske halv 1 om jag inte har helt fel ? Jaja Imorgon blir det gymmet och sen får jag se vart jag tar vägen !

FRESTEN GÖTEBORG PÅ FREDAG

Bilder från kvällen :

Flaten








Långsjön








PS ! När jag ska skicka sms så skickas smset till kontakterna som ligger närmast den kontakten jag ska skicka till ? Bah så att ni vet liksooom... cp telefon !


- FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0