waka waka

hejsan svejsan, härligt med sommar huh?
jag har bara levt livet dom här dagarna. HÄRLIGT
igår var det shoppa paket till jesper(han fyller år nästa onsdag) och avslutning med pizza och match med u-laget. Och slutade med film kväll med mina 2 bröder och jesper filmen var: year one med Jack Black typ, kul!
idag gick jag upp tidigt för att åka till stan och fixa det sista till jesper.
ska packa för snart drar jag iväg till jespers landställe vid årsta havsbad där vi ska fira midsommar! TAGGAD 

btw fick jag sms av Janne Green för er som inte vet vem det är så e det sjöängsskolans religions lärare. jag gjorde ju ett prov för att få ändrat betyg och det fick jag. ett till VG i slutbetyget! *happyface*



-Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0