lite av allting

tjatjaaaaa lina här för en gångs skull.. hehe sorry fan!
helgen har vart as soft med student fest och grillning med alla nior. även fast jag har vart lite jätte sjuk så har jag inte tagit det jätte lugnt (a) idag har jag bara legat och sovit. faktiskt aaas mysigt.. har en anledning till att sova bort en helgdag och det är faktiskt så att jag behöver inte ta vara på min lediga dag för det kommer så jäääävla många lediga dagar på onsdag för då är det mutherfucking SOMMARLOV! aweeeeesomeeeeeee!
lite planer dom sista dagarna:

imorgon: niornas lunch, middag med klassen och träna med u-laget.
tisdag: fotbollsmatch mot lärarna(spikat att jag vill vara med)
onsdag: skolavslutning, fan jag kommer sakna skiten ändååå...


han har tagit studenten, FYFAN VAD HAN E BRA!(8)


flaket made by jesper

höhööhöhöhöh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0