skön tisdag!

hejsaaaan blogääään super glad och mätt liten lina här!
idag har jag hoppat studsmatta och ritat med jesper och vi har bara tagit det c00l-lugnt!
det vi mer har gjort det var att vi drog till "hos oss får du råd"(siba) i kungens kurva och köpte en mobil te moeeeeeeej! I LOVE IT! :D en samsung s5230 som är vinröd med rosa blommor på! iiiiiiih! även fast jag sagt att jag hatar pekmobiler men jag börjar nog gilla dom ;o

lite kul var det när vi handlade mat på en sushi restaurant i stamgatan. när jag tänker beställa min mat tar hon orden i munnen och säger "yakituri spett?" hehe jaaaaag har ätit där förut jaa... :p sen så bjuder hon på läsk till oss för att vi har ätit där några gånger innan ;)

en sak till jag vill påpeka .. vädret????? hallå det är midsommar nästa veckans fredag(typ).. ser inte ut som de ..

finnimang, bild från förra året.
-Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0