Jag skäms...

....överden dåliga uppdateringen...
Jaja har inte gjort nått speciellt ? Solat , badat , kompisar och gymmat ? Typ det. KUL.
Mja. Resten av veckan ska jag fösöka shoppa lite också.. Känner att det börjar klia i fingrarna...
Men måste berätta en sak för er som jag fick DAMP på ! asoo herregud ! Såhär var det ! :

Jag och kompis var i stan och fikade i stan hade det asmysigt. Så är det en långsoffa med massa bord framför , ja ni vet hur det brukar se ut ? Vi sitter iaf brevid ett par killar som var 20 ? 25 ? Ah nått sånt där.
Vi sitter iaf i typ shorts och nått linne , helt normalt liksom ? Ah men dom här killarna börjar kolla på våra ben och ja ni vet ? En av killarna börja närma sig med sin hand på min kompis.
Vi ber dom iaf sluta, Vet ni vad ena killen säger ?! Han bah " Ni får ju skylla er själva, det är inte vi som satt på er dom där kläderna"
Asso helt jävla seriöst ! Är det ett fucking skämt ?  Vi bor i Sverige.  Herregud ! åhhhhhh blir fett lackkkkk. Shorts och ett linne ?  aaaaaah
Nu ska jag sova.

Fred ut !


Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0