jag hatar dig din jääävla subba =D

tjaaa, som sagt så åker frida iväg och jag får ta hand om bloggen själv... oherregud... *suck*
vi får se hur de går med tanke på hur duktig jag e på att blogga och vara aktiv .. HöHÖ
just nu sitter jag med en härlig ansiktsmask och jag ser jääävligt c00l ut må jag säga. det ska sköljas(stavning?) ut om 3 minutooos. jag tänkte göra mig lite frsh för jag känner mig inte så jävla ball idag .. ikväll blir det bio med jesper nicklas och emelie. jäääävligt 3vligt kommer det nog bli och vi får se om vi äter ute också! :)

grillningen i torsdags när vi grattade sandruuw, måste jag säga var aaaas lyckad. solen sken skrattet hördes och musik.

det jag absolut dissar(företom wb's som köper likadana kläder) är att mitt busskort har fan gått ut! vad ska jag göra nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!?

2008, ja vad ska man säga..
hej-döö Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0