i could really use a wish right now

Men tjeee bloggen.
Idag mötte jag upp min kära kompis cherrin ! trevligt. Vi badade och solade , asskönt. Efter så drog jag till gymmet , sen hem. Det var typ allt jag hann med idag, men jag är nöjd !
Imorgon ( eller idag då, klockan är över 12) så ska jag dra med mig sandra till stan. Yäeh.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran.

haha idag så var jag och cherrin tvunga att skicka ett sms till 118800 , vi frågade vem Frida Lindqvist var.
Svaret var nått sånt här:
" Frida Lindqvist är en väldigt online person. Hon finns på msn och Facebook, hon driver också en blogg. Hon läser ungefär runt 200 bloggar men favoriterna är Dessie , paow och Kissie. Utanför datan går frida till skolan varje dag. På helgerna gillar hon att hångla och dricka folköl"

God natt !
- Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0