blandade känslor

shooozan i trosan. AnIl här :)

Jag ska berätta en sak till er..
ni som inte vet så gick min So/sve lärare in i väggen sista perioden i skolan och vi fick vikarie så mina betyg blev jag lite missnöjd med för i alla So ämnen har jag presterat VG och fått det på prov och allt men i slutbetyg fick jag G i allt förutom geografi där jag fick VG. Jag gick till våran biträdande rektor och han skrev upp det och skulle ringa min lärare. Här om dagen så ringde b-rektorn och berättade att jag fick gå till skolan( på lovet ;o ) och göra om proven så ska en riktig lärare som får sätta betyg kolla och sätta nytt betyg. Och det gick jag med på att göra sen när jag kommer till skolan idag kl 11 så får jag bara göra om religionen ? vad e det för stil ..? jag vill få nytt betyg i alla ?aja .. får göra det som går att göra. Så idag blir det plugg i solen med jesper och senare träning.

Efter jag gick till skolan och hämtade böcker så satte jag mig och pluggade och solade i bikini. Jesper ritade i bara shorts. SUMMER FEELING!
Sen satsade vi på lite träning och hoppade studsmatta i en halvtimme och senare cyklade vi till BEA och köpte jordgubbar! MUMSIIII!

Ha en härlig sommardag allihoppaaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0