Balen och skattjakten.

Hey dudes.
Jag kan börjar med att berätta om balen. Jag Fanny Sandra och Lina fixade oss @ my crib. Vi drack lite cider och åt choklad doppade jordgubbar och melon och sådär, bra uppladdning lixom. När vi väl kom till balen så mötte jag upp min bal dejt eller vad man nu ska kalla det, hah. Men det var iaf Philip, han gav mig en rosa ros,söte. Folk började med lite välkommsdrinkar och sådär. Sen förätt.varmrätt.efterätt. Tal hölls och stand up bjöds det på.
Sen vare dans för fulla muggar, Dj spelade sköna låtar och alla verkade ha riktigt kul. Kvällen blev roligare en förväntat faktiskt. Min fittkamera dog så blev inte mkt bilder från min sida....
12 rörde jag mig mot stan och skulle möta upp min kusins pojkvän för att han skulle sova hos oss sen sussade jag kudde.


Skattjakten.
Ah kanske ska förklara vad det är till och börja med. När 9orna i Sjöängsskolan slutar så har man en skattjakt. Alla som går i 9an klär ut sig till nått. Varje klass väljer ett tema, vi, 9a, valde Indianer. Sen tävlar klasserna mot varrandra och gör massa olika tävlingar. Den som vinner får skatten. coolt.

- Fridaaaa


bal



skattjakt


skattjakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0