show time!

ja nu mellan landar jag igen.. kom hem från två super härliga dagAr på jespers land! och nu har vi fixat in bilderna på datan så jag ska bjuda på en liten film visning!
imorgon drar jag till gotia med u-laget. det ska bli jäävligt nice faktiskt! så nu packar jag

under bilderna så kommer jag berätta lite om vad jag gjorde och sånt, och det är är under lovet ")


min första bild på jespers kamera, kul

lite fel vinkel, men här har vi iaf angie(stavning?) och frida


bebis angie, gabbes vovve


 vi åkte ut med båten så jesper åker ring! :D

det gick för fort så tillslut plumsade han! mycket roligt!

vi stannade och grillade på en fin liten ö

ehm.. den här bilden är lite spöklig..
kan inte vända bilden så ni får vrida
 lite på skallen och kolla i högra sidan
 av himlen så är det ett ansikte..
 det såg vi efter vi tog den ... GAAAAAAAAAAH







jesper och jag var på skansen och såg djuuuuuuur


ja och den här bilden kommer ifrån jespers landställe.
och barnen e jespers systrars barn, SWeeT


de var då 12 bilden av 700. Men seriöst så pallar jag inte ladda upp flera just nu men dom kommer säkerligen upp senare!


-Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0