vita lögner

tja fan, det e nu på dygnet jag e piggast .. tyvärr! jag sov lite på dagen så då är jag jääävligt hyper nu runt 11 .. inte bra men vafan!?

jag har jespers data så har inte "hiss och diss" bilderna men ni får lotsas att dom e där

HISS:

*hk på torsdagar! MOHAHAH fetto barn
*förstående päron .. ibland älskar man dom verkligen mycket!
*blod apelsin och guld kiwi, o-m-g vad smaskigt. om ni inte ätit ? smaka!
*alla barnen körde fotboll, utom sten han hade inga ben, den e kul!

DISS:

*lögnare av alla slag. vänner ska inte ljuga så e det bara
*snösnösnö och åter snö, jag har tröttnat. snälla det räcker förfan!
*alla barnen applåderade åt trollkarlen utom Susanne för det var hon som försvann, nej den var inte kul?

bild på en knasig men väääldigt skön kompis, MARTo BRUCE! DADADADAAAAH *stämning*

Kommentarer
Postat av: martina

FYFAN VAD SEXIG !!!!

2010-01-21 @ 16:41:56
Postat av: martiiiiiiinaaa

sexi bitch !

2010-01-21 @ 16:43:43
Postat av: martina

woohoo ! :D

2010-01-21 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0