vill bara somna om och vakna upp i min dröm

Hejje !

Berättar lite snabbt om min dag :
Jag vaknade , fixade mig. Sen mötte jag min kära vän ellen. Vi bestämde oss för att åka in till stan , så vi drog till mammas jobb. Hämtade cash där , ( thats what i call snabba cash , broder , haha fan va jag är tråkig  ) Aja , sen drog vi vidare till Hötorget och kollade om det gick någon bra film på Bio , Yes det gjorde det. Så vi bokade biljetter till trubbel i paradiset. Men den började klockan 20 över 9 och klockan var typ kvart i 6 , fett osoft ! Jaja , så vi drog runt i stan och kollade runt och vid sju tiden hammnade vi på tacobar<3 Så vi åt lite middag , och när vi var klara där så var det bara en och halv timme tiss bion började . NAJS ! eller inte.
Jaja bion var bra ! Nu är jag hemma och ska duscha sen sova ! Herrå

/ f


Kommentarer
Postat av: ida

Jasså ? den dom är så grym :) haha, jo jag är trött på min med -.- men det är en tjej som heter fotoblixt.blogg.se som gör den.. men jag tror hon inte kommer göra några fler dock. men om jag ska göra den kommer den bli i samma stuk som eran nu, jag kan liksom inte "sätta ihop designen" såsom min. :) puss <3

2010-01-08 @ 13:31:31
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0