freeze

hejhej, Lina här.. jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen när jag e ledig.. jag glömmer den liksom .. förlåt!
kom nyss ut från duschen, jag sitter i mitt nymublerade rum med jeppes data och bloggar. Under lovet har det inte hänt så mycket..... :o måste klippa mig snart........ idag kollade jag på barn film med elin marcus jim och jesper trääävligt.. och sen kom jag på att jag tappat bort mitt p-piller..... riktigt illa .. men det löste jag genom att ringa frida och fråga om det var där. och det var de. men jag var hos henne i måndags så jag hade missat att ta igår ! BLAME ON ME! fyyyyyyyyyy .
info ruta: imorse vaknade jag och jesper 15.30 för vi såg på ph reprisen som gick 03.00 eftersom jag missade det kl 10 ...
jag har köpt ett deadem och fina örhängen.
mitt rum e rent och nymublerat
jag säljer 2 plattänger om någon vill ha!
lämna en komentar om ni e intresserade och vill veta mera!

finalina right now

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar dom? :)

2010-01-07 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0