For you there's no replacement

Frida här , soft. Allas bakis dag idag ?
Gårkvällen började iaf hemma hos mig. Lina jag Fanny och Ellen fixade oss och åt , Sen drog vi vidare till Jesper och Jim där det var drag.
Fanny drog senare till sin pojke och jag och Ellen drog till stan med 2 andra tjejer vi träffat hemma hos Jesper och Jim. Hände lite knas i stan men annars var det soft ! Vet inte riktigt hur mkt klockan var när vi var hemma men när vi kom hem iaf bestämde sig jag Victor och Jonta för att fixa mat. Så vi satt och åt oxfile pommes och bea och drack Bacardi blandat med sprite , bra början på det nya året. Kom i säng kanske vi 4-5 så första dagen på 2010 har jag spenderat i soffan !

2010 nyårs löften !

Inte käka så mkt onyttigt
Inte dricka så mkt coola ( kommer aldrig att gå !! )
Fixa betygen

ah det får duga ! :)

Nej men hurrni , ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0