exremily hotily

god kväll alla sveriges medborgare. Lina te tötis in the blogging hera, förstår ni ?
Jag sitter hära .. ensam .. med mig själv .. gör ingenting .. vet ni varför ? nej det vet ni inte
Jag vet och det är för att jag skulle vara med frida och ellen, men jag HAR MENS VÄRK OCH MÅR ILLA! j*vla skit .. bara för att jag missade p-pillret en dag så sabbar den mitt mens skydd x) haha nej men nu ska jag sluta vara så öppen ..  iallafall så kunde inte jag paddla mig ut från huset så jag fick ligga i soffan med familjen och se på lets dance .. det är synd att klaga
om DU orkar så kan DU ju kommentera de 2 frågorna jag ställer nedan :)

Vad tycker ni om bloggen egentligen? är vi grymma eller läser ni endast bloggen för att vi e pinsamma?
Vad ska vi blogga om? mindre vardag och mer bilder och musik kanske?


/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni borde skriva med korrekt svenska så man förstår inläggen

2010-01-09 @ 02:20:55
Postat av: Lina

taha, menar du nörd språket så du förstår elle?

Vi skriver och vi förstår. Ibland så kanske man e trött och skriver och de blir fel men liksom och?

2010-01-09 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0