Boy you drive me crazy

Frida in tha house !
Idag är det alltså onsdag , alltså snart helg. soft ! I skolan hade jag 2 möten med hon som ska hjälpa mig att hitta ett awesome gymnasium som jag kan börja på , där fick hon en svår uppgift. Hitta ett gymnasium som passar mina dåliga betyg kan bli svårt :).

Aja efter skolan så lagade jag mat till mig och min kära storebror , som inte verkade uppskatta det så han åt 3 piroger ... Jaja.  Sedan åkte jag till gymmet och tränade med Fanny och pratade av mig lite , det behövdes ! Sen träffade jag Cecila , som jag imte träffat på typ ett år. Underbar Tjej dedär ! Vi stod och snacka ett bra tag och bestämde att vi skulle träffas snart igen , :)))). Jaja  har inte så mkt mer på hjärtat , eller snart kommer VECKANS HUNKAR ! ni gillart !

Såg också att vi hade besöksrekord igår ! :)



jag och cecilia i 6an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0