bara för att jag har tid över...

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abunumang
2. Vad ser du om du ser åt vänster? en mycket ful hall ..
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? tötisarna i skolan
4. Hur lång är du? 1.60 hoppas jag ..
5. Vilken är den senaste filmen du sett? I love you Man
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: jaså:)<3333333333
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, lätt!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta!
9. När såg du senast din mamma? hm .. ca 40 sek
10. Icke godkänt i något ämne? näe inte än så länge vad jag vet ;)
11. Mvg i något? jaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhnäääääääe nä nä.. *älgarna i björn bröder*
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Vilken är din favoritplats? i jespers dröm *hihi*
14. Vilken plats föredrar du minst? Lottas klassrum(6) *hehe*
15. Vart vill du att du befinner dig om tio år? på ett hotell i hawaii, varför inte? ;)
16. Hur stor är din säng? 105
17. Vad sover du i? stor tröja och björn borg
18. Hur många kuddar har du i sängen? allt från 2-10 st
19. Var har du bott/bor? trogen örbyare
20. Tycker du om kinamat? endast friterad kyckling ;)
21. Tycker du om kaffe? pfft.. NEJ!
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy spikat!
23. Kan du spela poker? hehe.. p-p-p-pokerface
24 Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? jappidoui
25. Vill du ha barn? Lina aka mamma
26. Kan du några andra språk än svenska? knappt haha. tyska engelska murvelspråket
27. Har du någonsin åkt ambulans? näe, har haft skydds ängel vid min sida
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng e fresht
29. Vad spenderar du helst pengar på? utseendet
30. Äger du dyrbara smycken? dyrbart för mig är Jespers halsband
31. Kan du rulla med tungan? vet inte *testar* ... näe
32. Vem är den roligaste människan du känner? Frida
33. Vad har du för ringsignal? *ljudlöst*
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? näe föfan!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? innebandy klubba
36. Kan du byta olja på bilen? har man olja på en bil ?
37. Vilken var den senaste boken du läste? vänner och ovänner
38. Dansar du i bilen? alla som inte dansar är våldtäcks män? hallå klart jag inte dansar?
39. När var du i kyrkan senast? oooooooh.. svår fråga.. 6an?
40. Hur många hål har du i öronen? en..två..tre..fyra *räknar* 4st har jag
41. Har du någon piercing? så snögg e jag inte
42. Har du någon tatuering? en leverfläck på handen. gills den elläh?
43. Har du provat droger? jag har vart med frida.. det räcker .. HON ÄR ALLTID HÖG
44. Röka eller snusa? i så fall... röka?
45. Har du pojkvän/flickvän? POJKVÄN !! :*
46. Vad är ditt  mobil nummer? 076-i-dont-give-a-fuck
47. Vad ska du göra ikväll? baby och jag ska plugga galet
48. Har du några syskon? jimmey och nickolas, brother from same mother
/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

har di haft sex då? fanns ingen sånn fråga ?

2010-01-13 @ 23:12:35
Postat av: Lina

jag svarar bara på frågorna där uppe, får se hur nästa lista ser ut

2010-01-14 @ 07:26:10
URL: http://awesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0