no need to worry you are my only

Hej igen bloggen , kom precis hem från Willys , mycket mat och en vit marsepan tårta blev det ! Jag tog till och med en egen korg för att kunna hjälpa till att bära  , Vuxen poäng till mig (??)
Jaja , igår så tillbringade jag dagen med ellen ! Vi klippte lugg på mig och så blev det slingor i håret också ! på kvällen köpte vi två påsar chipps , dip och coola och sen bänkade vi oss framför melodifestivalen. Jag älskade Darins låt .... inte okej.
Jaja nu sitter jag och äter upp brosans godis , gullig lilla syster jag ääääär !

Nej men nu ska jag dumpa mig i soffan ! Hejdå :))

Juste ! Nått jag märkte i helgen , skrattar man upp och ner så tappar man andan.





Jag vet vad som måste göras
Ändå sitter jag kvar här
I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0