Lina vill inte ha någon rubrik..

tjafan ! ni tänker säkert ? vadå har lina tröttnat på att blogga?! what is wrong liksom, nää så är det inte riktigt det är så att jag har inte kommit på någon rubrik på senaste tiden och de e ett stort problem! hehe men också är det att jag har vart så stressad med träningar och plugg ! har för lite fritid helt enkelt och det är ett stort problem .. då hinner man inte ta en paus i livet och sätta sig och blogga, vilket jag tycker e liiiiiiite synd .. MEn iaf så mår jag bra! Lite för mycket prov och läxor som sitter inne i huvet och ger mig ångest men annars så (y)!

Just nu sitter ja med svens(vår musik lärare) skiva han gav till oss som kommer på provet. Just nu spelas Handel- water music! coool låååååt dedär! -.-
nu gick den över till roman-drottningholmsmusiken töff låt de där

Jag har inte berättat om min fina alla hjärtatns dag! Dagen var allmänt mysig! jag och jesper åkte runt på några bud i stan och i älvsjö, sen åt jag middag och just när jag tänker stoppa in en tugga i munnen så *knack knack* så jag gick och öppnade dörren och där stod sötnosen själv med en röd ros, paket och choklad hjärtan! hur sött e inte de på skala ett till nio hurni!? he's mine!! MMOHAHHAHAHA iaf så kirrade vi lite mer godis från affären och hyrde en film som vi skulle se på med nicke(bror) och julia(hans tjej typ hihi :$). den hette lite opassande, i hate valentine days. HAHA men den var romantisk och kul! :) till de fick vi lite fruktsallad också ;) MÖMMA!

Kände verkligen att jag behövde skriva av mig lite! HAHA, alla nationella proven är avklarade iaf och jag e i toppform på träningarna och börjar redan tagga till fotbolls lägret i italien! NAJS!


usch! nu är det en tysk låt som heter Der erlkönig(älvkungen) den är jätte obehaglig! nej jag måste fanimig dissa den här skivan! hahaha nu dör pojken i låten -.- hahah

Nu ska jag runda av och sova så jag är pigg imorgon, då det inte händer något förutom eng prov ;)
NATTIIIIIIIIE
-Lina

Kommentarer
Postat av: Lina kortskalle

haha jag orkade inte skriva nytt inlägg så jag rättar till felet här .. såg nyss att det står nationella proven är avklarade, menade såklart svenska nationella är avklarade, tack för mig!

2010-02-16 @ 22:55:22
URL: http://awesomeigatse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0