just smile back

heei på deei rumpnizzeeeeh
vad gör du? okej vad kul. nä jag gör inget specielt. kul att du fråga ;) skittzofräään
idag är det söndag, vilket är vääldigt synd eftersom det betyder att det är måndag imorgon. vilket betyder att det är skola......... not funniyyyyyyyyeh!
igår badade jag som sagt, sen gick vi hem till jespers mama och åt super god middag! ris och kycklingspett. MOMMA!
sen gick vi hem till jespers papa och sökte sommarjobb. najs
sen på kvällen gick vi hem te moich och kollade the road trip. den var riiiktigt kul. HEHE
sen somnade vi vid 11-12. skööönt!? japp
idag har jag endast tagit det supppppeeeeeeeeeer skööööntochchilllllllit med jesperoooh.
vi vaknade vid 10 och åt frulle som var jätta gott sen så tog vi det lugnt vid tvn och datan sen så ville jag baka. det ville jesper också men klockan var runt 3 så vi tänkte *hmm ska vi "baka" lunch* och då small det brillianta iden i min hjärna! VI LAGAR AMERIKANSKA PAPKAKOR MED SOCKER, SYLT, GLASS OCH SIRAP PÅ!!! och det var en riktigt höjdare. super gott och jag blev mätt av 2st *hihi* 
efter det så har vi bara haft det chill med varandra :) riktigt skönt att få vila!'
nu sitter jag och väntar på krubbet, ensamt. ikväll blir det pluggaaaaaah

ser ni vad gött!
-LINAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0