i am working so hard to get back to who i used to be

Tjaa bloggen. Frida här. Är typ nästa hel frisk nu. Min hals är lite jobbig bara med annars är det topp1. :). Ska platta håret och fixa mig lite , sen laga lunch (värma på lunch som mamma lagade igår kväll ) och sätta på en film. Låter som en bra plan. Idag är det Fredag , underbara härliga Fredag ! Så jag och Ellen ska träffas senare idag och åka inn en sväng till stan sen vet jag inte vart vi tar vägen , men det löser sig. Ehm ja , så ser min dag ut iaf Jag är iaf på lagom bra humör idag såre ska va liksom !  :)) tihi......

Nej men vafan känner mig lite sugen på att spela hamsterpaj spel . HEJDÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0