Cant tell me nothing now baby i know how to fly

Heysan. Jag har nyss vaknat , lite lagom trött sådär. Jaja iaf , igår så åkte jag och ellen till stan , tog typ en timma , jävla sl och jävla tunnelbanor. När vi väl kommit fram till stan såsatte ci oss på waynes (otippat ? ...näe) Jaja vi satt där nån timme eller nått och fika lite , sen drog vi hem till mig och krubba middag.
Åkte och köpte lite godis och sen vidare till bromma för att möta min kusin sen åkte vi vidare till centralen och blablabla ... orkar inte bertätta vad vi gjorde senare på kvällen ,men det hände inget spec :)
 Vi sov iaf hemma hos ellen. Idag ska jag slinga håret och klippa lugg :)n Puss.


- Frida





hahah ah ellen, finns inte så mkt mer att säga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0