livet innan dig kunde jag utan och innan

Tjoez. Vet inte riktigt var Lina har tagit vägen men hon lär vell komma fram snart ! (:
Igår så var jag med Sandra iaf, den tjejen är riktigt störd asså ! haha. Nej men vi hade kul !
Somnade nog inte förns klockan 2 imorse....
Idag så ska jag träna sen så ska jag åka in till stan och kolla på bio med Gabbe. Längesen han och jag gjorde nått tillsamans faktiskt så det ska bli kul !
Nej men nu måste jag se till att städa upp i mitt rum, det ser förjävligt ut !
Juste någon frågade om vart ellen skulle börja, hon börjar på måndag på Sjödal.
- Frida
schöööön låt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det att vara mellan din kompis lina och hennes kille i gymnasiet ?

2010-08-22 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0