det är inte lätt när det är svårt

hey babes.
Ska dra dagen : Jag gick upp, såg solsken och tänkte " åhh vad göttans med solsken. Det blir shorts och ett linne idag "
Slänger i mig ett äpple och kilar iväg mot högdalen för att ta tunelbanan till söder. 
Är framme i skolan. Har Svenska, sen Historia. Sen var skoldagen slut. När jag och Emma ska dra till tunnelbanan. KLART SOM FAN DET SKA SPÖRGENA ! Så vi sprang till Ica, jag skulle köpa lite lunch med mig hem. Medans vi var där inne hade vi hoppet uppe att det skule sluta regna. Men näääe !
Så jag kutade med min sallad på huvudet och Emma tog historia boken... Inte riktigt min dag idag kanske.
Fick sällskap av Oskar hela vägen hem typ så det var trevligt. Nu har jag tagit en varm dusch och ska kanske röra mig mot sängen snart. God natt !
- Frida ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0