allt var svävande men nu så ser jag klart

Okej. Gymnasiet är en utav dom absolut största förändringarna som har hänt i mitt liv , helt klar !
Och just Jensen Södra och Sjöängensskolan går liksom inte änns att jämföra !  Alltså jag menar lärarna tex , helt annorlunda , helt ärligt tycker jag synd om dom som är fast på Sjöängen några år till , hade aldrig pallat !
Jag var helt chockad att få sitta vid ett bord med absolut inget kludd ! Alltså bordet var helt rent ! shit ! haha jag vet att det låter stört , men ni som börjat Gymnasiumet fattar kanske ! haha.
Imorgon börjar jag 2 men ska möta upp min vän Joel på stan för att haffa lunch. Vi hörs
- Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

villken klass går du i? :)

2010-08-20 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0