We like to party rock and we came to lose control

Tja sötisar ... och ni andra. Idag är det Fredag , NAJS.
Igår så kom Joel , Philip och Fanny över och åt middag med mig och Ellen. Senare drog vi hit lite folk och aaah blabla. V trillade i säng runt halv 2 , 2 kanske ? Imorse vaknade jag upp breve Fanny , weehey. Vi gick upp och insåg ganska snabbt att huset såg ut som ett bombnedslag , fyfaan. Så vi har för det mesta städat hea dagen KUL , sen kom Jesper och Lina över en stund också. Trevligt trevligt. Har packat i kalrt nästan packat klart allt som jag skaha med mitil Italien imorgon. Ikväll blir det antaglien fest , får se hur det blir med det.
Nej men nu ska jag dumpa mig i soffan framför sex and the city.
Pok

Fridaaaalalal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0