underbart

som sagt är jag hemma nu, skönt faktiskt! men jag har haft det assoft i Italien bortsätt från min svullnad.. *HeHe*
När jag landade i Sverige igår natt och var hemma så kommer min sötnos hem te mig klockan kvart i 2! bebi! Inte nog de utan när jag kom in i rummet står 2 styckna röda stora rosor! Älskar verkligen honom! Han är den bästa! :D
Igår vaknade vi klockan 2 (a) sen åkte vi in te stan(hade på mig mina röda brillz för att skydda mitt ansikte HAHA) och fixade hans piercing och köpte en aaaaaaaas soft tröja från gina. Vi hittade också min balklänning. Och vi planerade hur vi skulle se ut och så! Skit fina kommer vi bli! ;)
Nu ska vi röra oss hem te jesper och kirra some stuffs och ikväll blir det fest hos jespers kompis i gamla stan :)
heddåååååheddåååå!
-Linaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0