im in pieces , baby fix me

Hejsan kära läsare. Den här dagen har varit lung , vikarie på alla lektioner och då fattar nog ni att det inte blir så mycket gjort , jaja jag klagar inte iallafall :) Det blir ingen träning idag för det är sjukt mycket i skolan nu.
Veckans plugg:
Plugga 2a världskriget , prov .. vet inte riktigt vilken dag.
Matte nationella C delen , Torsdag
Matte nationella muntliga delen , Fredag
No prov i optik , Fredag

HÄRLIG VECKA ........

Så idag får min Tisdag eftermiddag spenderas åt att plugga. Nått som slog mig idag att det inte alls är länge kvar till sommarlovet. Måste haffa en klänning til balen också. Jag blir faktis lite ledsen när jag tänker på att inte gå kvar i Sjöängen , skolan ska ju bli as najs att slippa men vafan jag vill inte lämmna min vänner :(((((((( ..... tönt jag är men det är fan sorligt ! Nej men kanske dax för mig att växa upp... hah hur nu det kommer gå liksom.

Frida



Jag gillaren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0