bara kul!

asso bah hej daaaaaaah !?
hahaha attitydsproblem eller vad vare jag och frida hade sa ni ? hahahahah lite kul faktiskt ..
jag och frida är ju som vi e! :) stökiga/pratiga i klassen ? nää det kallas ha roligt ? hahahha
våra FÖRRA lärare(jennie&philip) som nu slutat sa att vi hade attitydsproblem MOHAHAHAH..
Lite ord vi fick höra:

Till mig på en datalektion jag har tråkigt och smsar
philip: Lina du klickar på helt fel knappar!
lina: oj sorry jag såg inte ?
philip: aha då blir det skolsyster för dig för du borde kolla upp synen !

Till frida, philip ger ut proven 1 april
philip: grattis Frida alla rätt!
frida: VA:D
philip: aprilaprildindummasilljagkanluradigvartjagvill!

Till mig en morgon innan läxförhör
philip: Lina om du får alla rätt på proven får du ha mössa på dig varje lektion.....

mja mycket mera bråk blev det ju men men :p Haha några gamla goingar ;)
ska leta upp den dära jävla låten .... "vi tycker du e ful äcklig och sär din sletna jävla islänning du knullar med folk för å få dig en penning stackars lilla fanny så liten och klen med alla dessa kukar så förblir du oren så jävla stolt piffa din gaderob...."
aja lägger upp när jag hittat den :) ska kolla tv nu lägger nog in en godnatt-inlägg annars så säger jag det nu godnatt slagga sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0