tingaling när jag ser dig jag får kortslutning

no i didnt .. shiiiiiiiiiit lään... jag uppdaterade inte bloggen på 2 dagar :o igår var jag i skolan lalallal, inget spec jo skola typ . sen var jag med fia och martina och micke, inget spec hände sen sov jag hos jesper mys, sen så vaknade vi upp tidigt och åkte buss/tåg/tub till ekerö som tog ungefär en timme om inte mera. Vi åkte dit för att jespers storesyrra bor dära, vi hade jätte trevligt med maja 8år, rasmus 4år och jessica(jespers syster) och jesper :) vi var framme i ekerö vid 12 då vi genast tog promenaden till skidbacken där vi grillade(y) vi grillade korv som var mumma! och sen gick vi upp på toppen! shiiiiiiiiiiat vad det blåste brääh :p haha, sen gick vi ner från den branta backen och sedan knallade oss mot deras hus, när vi kom hem körde vi yatzy(stavning?:o) jag filorade och jesper vann :s mycket irriterande om jag får bestämma x) sen gick vi och lekte lekar i parken och hoppade hage, när vi hoppade hage kom 6 st snoooooooooorungar haha, som började mucka dom var typ allt från 6-14 år dom var otuffa :p men klart så ägde vi ut dom så dom var inte så balla längre.. sen åt vi super god middag! kyckling med ris! muuums, sen vare dax att åka hem, men trevligt var det! :D
nu sitter jag hära trött som en ballong. ska slagga och sen upp tidigt för en match mot järfälla. nice!
lååååvar ska uppdatera bättre och mera bilder blir det.. då jag fått tillbaka min kamera!

solstingaling - Xtra and The Lab Sound System

bAh för bra!
//Liiiinaling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0