subba

ey yooo !... moget frida moget...

aya , Jag har duchat , fixat mig , och klätt på mig så so far so good liksom.

Dagens planer är fika med lina så det ska bli mys... eller inte.. driver. kul jag är.

I väntan på att min platt- tång ska bli varm så langar jag hissochdiss lista (Y) i knove you like it ...

Hiss :

Ipod - Det är ett måste när man åker buss eller tunnelbana eller whatever... ah det förkänar att hissas tycker jag..

Storebror- En utav dom viktigaste personen i mitt liv. <3

Diss :

Players - Fattar inte grejen med det liksom ? patetiska mäniskor det finns ...

När sminket är slut - okej det låter väldigt fjortis och omoget att skriva det men att vakna en morgon och ska te skolan och när man ska sminka sig så har man inget smink ? förkänar att dissas tycker jag ...

Uppdaterar när jag kommer hem. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0