sorryborry

jäääättee ledsen för dålig uppdatering men nu e de så att jag har tränat och åkt till kungens kurva och kirrat prao
yappyaaaappp, och så har jag tränat.. nu sitter jag hära ska typ sova ensam hemma ikväll med nicklas(bror) ...... imorgon e de stan med klassen fota lite och sen fixa något.. sen slutar vi runt 20 i ett om jag minns rätt(gillar lina att rimma? yapp) och då taggar jag och min käre kusin till skärholmens centrum och shoppar gal1 :p eller aa .. försöka få något fint :p
jag har sagt det förut .. och jag säger det igen.. JAG FYLLER ÅR SNART :'DDDDDDDD



när jag åkte till träningen så fick jag veta att min farfar mår skit .. så vi får se hur det blir .. håller tummarna för dig farfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0