sanningen svider

Hej alla freshisar :)
klar efter en underbart jobbig träning :) nu sitter jag nyduschad och nyäten kan man säga så? äsch det är något att funta på.. Ja dagens planering. nu ska jag sitta vid datan och maybe ta tag i läxorna.. HeHe. sen ska kusinerna komma och gratulera min phata (daddie) och då blir det prinsess tårta(nu när frida läser det hära så slickar hon sig om munnen JAG SER DIG!) och choklad bollar bullar kakor och glass och även saft KALAS för en 46åring!
sen när det e klart e det lagom tid till tv mys med familjen, roast på berns blire! hihi sen är det bah sätta igång med skiten(läxor).................. tycker faktiskt ni ska langa mera komentarer ! :o
tjarrrråååå/Linaaaaaaaa

katrineholms cupen i örby 2007
(ellen.j, ida (www.liptip.blogg.se), frida & elin

Kommentarer
Postat av: ida

Länge sen <3

2009-09-14 @ 21:29:57
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0