pelle ich liebe dich!

Hej hurnini!
nu tänker jag skratta lite !!! AHAHAHAHAHAAH frida min lilla juveldjur! nej oj jag menade murveldjur! hahahaha "johan yummie" hahahahahahahhahahahhahahaha ! asgarvar
Idag har jag gjort: svenskan helt klart och så övade jag på engelskan och non och lite tyska! good work! :o
men dom dära glosorna i engelskan ska fixas... :p men det blir ett senare uppdrag
jag vill bara säga att jag inte sovit idag ett litet plus till mig :D haha, jag har bara suttit vid datan och pluggat med jesper. på söndag kl 1 sticker mina päron till malta och är där till torsdag kväll :) så det blir mysigt med ff :D
hihi!
Jag vill bara säga att jag älskar den dära personen frida! Vad vore mitt liv utan dig!? du måste ärvt en hel del av din pappa, ni e så underbara ! :''''')
HAHA ett glatt inlägg av Lina

bilden är tillägnad till min älskling med ett hjärta av guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0