Linasssssssssss

shoooooooz alla coolingar som läser denna coola blogg!
det är mycket nice av er ! :D
haha jag vill säga att jag har haft en skön träning ! det gjorde min dag. ont i foten iofs efter ett skott som jag vet inte vad som hände..... men men..
nu på lördag-söndag ska min pojkvän sova hos mig hans syrra vill ha lägenheten själv :) sen på söndag-måndag så sover han hära igen och även måndag-tisdag :D sen byter jag så frittz sover tis-ons och ons-tors :D väldans nicans :D<3 hahaha, men iaf så såg jag nyss på djungelkändis eller något sånt och där sa dom ett skämt som är värt att dela med mig för er som inte såg
det var en gång en rysk en tysk och en bellman som snackade om vem som hade minst pappa
då sa tysken: meine vater bist so klein så er får plattze in das byrelåda! (skriver så ni förstår)
då sa rysken: Men pappa är så liten så han får platts i skokartongen! (basröst med rysk dialekt)
då sa bellman: Jag har ingen pappa han dog när han ramlade ner från stegen när han plockade jordgubbar...
HAHAHA!
//Lina som lägger in inlägg efter dusch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0