Lina goes mad

NÄ SNART GÅR JAG I TAKET! (blei sur)
mina bröder har börjat.. tro det eller ej... köra pokemon på datan, så dom e fast klistrade vid datan och gissa vem som inte får datan.. jo lina .. men men .. får ta den när den e ledig. dom tröttnar snart :p

jappa imorgon är det ytterligare en dag närmare byzmyndig :) haha, vi har tema vecka ska typ hålla på med något årtal. typ lära oss dansa av lets dance:are :) treeeeeeeeeeeeeevligt! :D och dessutom bättre tider ! :)
imorgon ska jag svänga förbi kungens kurva och fixa så hunddagiset som jag och sandra ska praoa på skriver på lappen :) riktigt nöjd med prao plats. skulle ju ha i stan men fick en och den var konstig och dom andra tar inte emot och lappen ska lämnas in på torsdag... brottombrottom!
puuuuuuuubiiiiiiiiiiiiz.. nej mena pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0