lalööööö

HeJ jAg HeTeR lInA KuUuUuL.. skojar , ska sluta :)
haha nu väntar jag på ett par anusar som ska slagg hära :)
tror dom heter frida aka farmvillemastah och ellen aka bigass :))))))
hahaha, nemen vi ska eta gott och se idol och plugga .. det dära sista jag sa lät lite deprimerande ..
meeeeeeeen iaf så har dagen varit okq8 :) vaknade med jesper i sänger *HeHe* och vi taggade till skolan utklädda pga spexfoto yey! :p haha, och sen rullade dagen .. fast vafan dagens lunch? eeeeeh.. kokt fisk med äggsås? hmmmmmmm? aja.. sen efter skolan tagga jag och frida till stan för att fixa lapp till min prao på waynes coffee.. killen som fyllde i var SJUK! asso svårt att förklara men han förstod inte lappen så han skrev fel saker på fel ställe... så ska fråga våran lärare om det går att byta& få ny lapp... :s iaf så åt vi tacobar och taggade hem och nu sitter jag hära och väääntar :p

ett smakprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0