lala land

shoooooooz hundar :)
jag ska egentligen inte sitta hära men jag vill så gärna lägga in ett inlägg om dagen först:)
haha, japp idag var de en naaaaaaaiz dag :) de e lite toppen! haha, japp vi hade bild musik tyska och no!
sköööönt och typ på bilden gick det fett bra, inte att rita utan ideer? :o och sen på musiken sjöng vi lite och på tyskan var alla 8or borta, så vi var 3 st :p ahahha, men jag saknade dom :p haha, sen no som vi bara anteckna :)
när jag kom hem var jag dyng sur .. det spöregnade galet ! :o satte på mig orginal outfiten (mjukisar och linne) sen slaggade jag :) haha, skönt .. men nu ska jag städa det var därför jag inte ska sitta vid datan .. FYY PÅ MIG:p
ikväll e det pluggkväll men jesper inför so prov .......... och inatt kommer mamma och pappa hem från malta ! :)
pok

cup i (?) med enskede 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0