L in da house

hej hopp, nu sitter jag hära ensam.. jag ska vell försöka skriva ett vettigt inlägg.. HöHö
jag vill säga tack till sandra som hjälpte med designen!
Jag har gluttat lite på idol och imorgon kommer dagen POWNA! haha suckers ..
Jag kanske ska börja träna snart /; har blivit mycket lite sånt .. har inte tränat på grund av sjukdom och jobbigt med läxor och sånt i nian ... men life is what you made it! :p hahahaha hör inte till hära men men .. men iaf så måste jag erkänna att jag måste lära frida att skriva sitt namn på inlägget hon skrivit så ni inte blir förvirrade.... och sen e jag och frida lite roliga.. ni ska få hörAAAAA!

vilket djur kan mest om el(?)
elefanten!
vilket djur i djungeln går sämst(?)
gor-illan
vilket djur lämnar festen sist(?)
gå-sen
vilket djur ser bäst(?)
ze-bra-n
vilket djur gillar inte lila(?)
blåmesen
vilket djur killar mest kakor och kex(?)
kaka-duvan
vilket djur är glad(?)
Le-jonet
vilken fisk är bäst på att fixa kalas(?)
blås-fisken (han blåser upp ballongerna bäst)


kyssar/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0